#Aportapechada do Museo amosa como se restaura unha obra artística atacada por insectos
Por Redacción
Como en todos os inicios de semana, o apartado #Aportapechada do Museo de Pontevedra, dependente da Deputación, ofrece nas redes sociais unha mostra de obras que se atopan nesta institución. Neste primeiro luns de novembro, o espazo céntrase nos traballos de restauración dunha obra pictórica.
A restauradora de pintura Mercedes del Campo mostra como levou a cabo a recuperación do fresco 'O eterno pelegrín quen xamais atopará a súa Compostela', obra de Camilo Díaz Baliño.
Ao longo dun vídeo de máis de oito minutos explícanse os pasos adoptados para recuperar esta pintura doada ao Museo. A obra, pintada, en 1914 ofrece a un home sentado, vestido de peregrino, cun fondo no que figuran cipreses e unha paisaxe de construción relixiosa.
Del Campo explica que inicialmente o equipo de restauración analiza a pintura para comprobar que pasos se deben de seguir. Neste caso, o cadro viña moi escurecido con numerosos puntos negros, pertencentes a excrementos de mosquitos.
Ao iniciar o traballo desmóntase o marco e o bastidor, que tamén presentaba ataques de insectos xilófagos, que se alimentan de madeira, e se che achegan uns bordos postizos, teas preparadas para traballar sobre a pintura. A partir dese momento elimínase o varniz oxidado e vanse realizando diferentes actuacións segundo a cor da obra, calculando ata que puntos débese actuar na limpeza para que quede completamente restaurada.
A pintura estará a finais de abril de 2021 formando parte da exposición permanente para ser visitadas nas salas do Museo de Ponteverda.
Relacionadas:
-
Coñece as singularidades do Edificio Sarmiento a través de #aportapechada do Museo
Por Redacción |
-
#Aportapechada amosa a parte "invisible" do Museo de Pontevedra
Por Redacción |
-
Coñece o "sorriso bobo" do sepulcro de Suero Gómez de Soutomaior en #aportapechada do Museo de Pontevedra
Por Anxo Lourido |
-
O Museo de Pontevedra mira cara o Thysen para mellorar o seu proxecto educativo
Por Redacción |
-
Un cepo de áncora romana aparecido na ría de Pontevedra, protagonista de A Porta Pechada do Museo
Por Redacción |
-
‘Retablo de San Acacio e os dez mil mártires do monte Ararat’, a pintura sobre táboa máis antiga da arte galega
Por Redacción |