O presidente da Autoridade Portuaria de Marín e Ría de Pontevedra, José Benito Suárez Costa, indicou que "de momento, el puerto va más o menos igual que el año pasado en cuanto a tráficos" e, por tanto, non está a notar a crise de contedores e de desabastecemento.
"Nos gustaría que fuera mejor pero no va mal", , sinalou Suárez Costa, tendo en conta "la situación de la que venimos de pandemia".
A rada marinense mantén "practicamente igual" o número de buques, toneladas de mercadorías e ingresos "e incluso hay alguna perspectiva de cara al futuro de alguna posibilidad nueva de actividad logística", dixo o presidente do Porto sen querer detallar máis.
"Estamos esperando que se concrete", xustificou ante a escasa información ofrecida. ""A lo mejor tenemos noticias en breve", engadiu.
Unha das prioridades para José Benito Suárez é o incremento de mercadorías, resentidas tras a perda dos tráficos de froita en favor de Vigo. O dono da terminal marinense é tamén o propietario da de Vigo "es lícito y lo entendemos perfectamente, ha visto que le daba más negocio" transportar a froita pola terminal olívica. En Marín está o almacén "y yo creo que él también está buscando actividad nueva, toda vez que le interesa darle contenido a esa terminal", dixo.
Jose Benito Suárez Costa compartiu a súa esperanza en que a ampliación do peirao comercial "nos va a dar alguna satisfacción desde el punto de vista de ver aquí algún tráfico de pasaje".
A terminal conta a día de hoxe con 180 metros de lonxitude para atracada, con 9 metros de calado. Esta actuación construirá un novo peirao sobre pilotes de 150 metros de lonxitude e gañará dous metros de calado para poder recibir buques de maior porte. O obxectivo último é gañar tráficos, mercadorías, e escalas de cruceiros de mediano tamaño acollendo escalas esporádicas de cruceiros de luxo.
"Por temas de tramitación administrativa se nos va pasando el tiempo", lamentou. Un dos contratempos que xurdiu é atopar un novo punto de vertedura de áridos ao anular Costas o anterior. Para habilitar un novo "hay que hacer una serie de estudios, análisis, etcétera, y en eso estamos trabajando. Yo preveo que en el primer trimestre del año que viene se inicien las obras de este muelle con el que ganaremos una línea de atraque de 300 metros donde podría entrar cualquier buque de pasaje".