O PP recolle firmas na Praza da Peregrina para esixir medidas de seguridade cidadá en Pontevedra

Pontevedra
12 de abril 2024
Actualizado: 30 de setembro

O PP levará este conflito ao pleno municipal para que o alcalde "deje de banalizar" unha problemática que se ha enquistado no tempo e que explotou nas últimas semanas polo hartazgo dos cidadáns

O PP recolle firmas na Praza da Peregrina para esixir medidas de seguridade cidadá en Pontevedra

"De nada vale un modelo de ciudad si la gente que vive en los entornos de la Herrería, Oliva o Campolongo se siente insegura porque hay un grupo de personas sin techo que sigue increpando y molestando a los vecinos que, cuando entran o salen de sus casas, están preocupados por miedo a sufrir una agresión". Así o dixo o portavoz do grupo municipal do Partido Popular, Rafa Domínguez no transcurso da recollida de firmas que esta formación estivo levando a cabo durante este venres.

O Partido Popular de Pontevedra volveu a instalar unha carpa na Praza dá Peregrina co obxectivo de seguir solicitando apoios cidadáns para esixir ao Goberno local que tome medidas efectivas para solucionar os problemas de inseguridade cidadá en varias zonas emblemáticas da cidade.

Rafa Domínguez insistiu en que "el alcalde debe asumir su responsabilidad" porque, na súa opinión, desde a celebración da Xunta Local de Seguridade no Concello, "no ha hecho absolutamente nada para resolver una problemática que está provocando un efecto llamada de personas con drogodependencia y que, desde la oposición, llevamos reclamando que se solucione desde hace más de un año".

O líder da oposición valora "muy positivamente la participación de la ciudadanía" nesta recollida de firmas que os populares complementan cunha moción que levarán ao próximo pleno municipal para instar ao Concello de Pontevedra a estudar a modificación da ordenanza municipal reguladora da convivencia cidadá e reforzar os servizos sociais, aumentando a partida orzamentaria e os recursos humanos da "área municipal menos valorada por este Gobierno local", criticou Domínguez.

Doutra banda, pedirá ao alcalde que "se reúna personalmente con los representantes sindicales de la Policía Local para buscar una solución consensuada con los agentes de la autoridad que procuran dotar a los ciudadanos de seguridad y, por otro lado, que haga lo propio con los vecinos de la Herrería, Galerías Oliva y el entorno de la Plaza de Galicia para conocer la situación de los afectados".

Domínguez convidou ao alcalde para visitar aos principais damnificados para coñecer o problema de primeira man. Desta forma "entendería los problemas de convivencia que un grupo de personas sin techo, con adicciones y problemas psicológicos, que necesitan la atención de los servicios sociales municipales, están causando a los residentes de estas zonas", concluíu.