Preocupación en el Concello con el comportamiento de algunos 'riders': "Son o maior problema que temos en canto a mobilidade"

Pontevedra
07 de octubre 2022

El concejal de Mobilidade, César Mosquera, defiende ante las quejas del colectivo que "deberán cumprir as normas. Está perfectamente definido o que poden facer coa lei de tráfico e a ordenanza municipal". En todo caso el edil reconoce que los inclumplimientos se centran en un grupo reduciro de repartidores y que "non son todos"

Repartidores de comida a domicilio 'riders' en Pontevedra
Repartidores de comida a domicilio 'riders' en Pontevedra / Mónica Patxot

El Concello de Pontevedra, a través del concejal de Mobilidade César Mosquera, ha salido este viernes al paso de las quejas de los 'riders' o repartidores de comida a domicilio por recibir sanciones por circular por la zona monumental o parar sus vehículos en la acera, y también tras la reunión al respecto del Partido Popular.

"Tivemos no seu momemto os coches, tivemos as bicicletas e problemas cos patinetes que se foron reconducindo. En canto aos rider é evidente que agora mesmo son o maior problema que temos agora mesmo en canto a mobilidade e andar pola rúa sen medo a que pase algo", ha defendido el edil asegurando en todo caso que "non son todos pero si un núcleo pequeno deles que se toman as normas e a cidade á lixeira, á súa medida".

En concreto Mosquera señala que "está perfectamente definido o que poden facer coa lei de tráfico e a ordenanza municipal", normativa esta última que se negoció en 2019 con el sector sin que se presentase ninguna alegación.

"O que non poden baixo ningún concepto e andar polas beirarrúas e algúns o están facendo, non poden aparcar nas beirarrúas, superar a velocidade ou atallar por zona peonil e algúns o están facendo", explicó el representante del gobierno local.

Ante esta situación, y la percepción que asegura le trasladan los ciudadanos, "non hai caso, seguiremos presionando para que cumpran a normativa", aunque "sendo o sector que é e sabendo as condicións nas que traballan o último que queremos é presionalos en exceso", explica. 

De esta forma el edil de Mobilidade asegura que la manera de proceder es intentar avisar a los infractores. "A policía ten avisado aos centros de repartidores", revela, pero si persisten "haberá multas", incidiendo en especial en el problema de seguridad que supone el paso por zonas peatonales muy transitadas como el tramo final de Benito Corbal o la Glorieta de Compostela sólo para recortar recorrido.