Satisfacción nos concellos da provincia co modelo de servizos sociais

Pontevedra
29 de xaneiro 2014

Despois de dous anos con este modelo de repartición de fondos, este será o terceiro, as partes implicadas parecen estar satisfeitas co sistema debido, segundo a deputada Marta Iglesias, a que "no hemos bajado las aportaciones, se han mantenido los puestos de trabajo y que está siendo algo ágil"

O edificio administrativo da Deputación de Pontevedra acolleu este mércores unha reunión de traballo da deputada provincial, Marta Iglesias, con traballadoras sociais para "coordinar y tratar" as bases do plan de financiamento de servizos sociais para concellos de menos de 20.000 habitantes.

Segundo informou Marta Iglesias, "es el tercer año que firmamos con la Xunta de Galicia un convenio para la gestión del Servicio de Ayuda en el Hogar y la gestión de aquel personal que no son trabajadores sociales".

Un total de 53 concellos benefícianse deste tipo de servizos para os que o plan destina 2.247.00 millóns de euros "una cantidad que se mantiene con respecto al año pasado, ya que siempre nos ha sobrado un poco de dinero", indicou Marta Iglesias "en el momento en el que veamos que el dinero es insuficiente se incrementaría la partida económica", engadiu.

Segundo o recollido no acordo, a achega do organismo provincial permite cubrir o 80% do financiamento do Servizo de Atención no Fogar, da retribución do persoal dos centros de servizos sociais comunitarios e do persoal técnico dos equipos municipais con perfís complementarios aos do traballador social, como auxiliar administrativos ou educadores.

"En el momento en el que veamos que el dinero es insuficiente se incrementaría la partida económica"

Despois de dous anos con este modelo de repartición de fondos, este será o terceiro, as partes implicadas parecen estar satisfeitas co sistema debido, segundo a deputada Marta Iglesias, a que "no hemos bajado las aportaciones, se han mantenido los puestos de trabajo y que está siendo algo ágil".

Na reunión tamén se presentou unha nova aplicación informática para facilitar o traballo dos servizos sociais, en coordinación coa Xunta.