O PP de Pontevedra considera que ao longo dos últimos anos o Goberno bipartito da capital "se ha hecho notar más por sus peleas internas que por los acuerdos en benefico de la ciudadanía" e, tras a últimas discrepancias relacionadas coa planta de compost que promove o Concello e a Deputación Provincial, lle piden que "arregle sus trapos sucios en la Xunta de Goberno, dejen de pelearse en público y vengan al Pleno con los deberes hechos y con una postura de gobierno, algo que no tenemos en Pontevedra".
O voceiro dos 'populares', Jacobo Moreira, móstrase especialmente crítico co grupo municipal do PSdeG-PSOE, que esta fin de semana anunciou que presentará unha moción no próximo Pleno da Corporación para pedir que se deteña o proxecto da planta de compost. O líder do PP valora que "si el partido socialista quiso hacer alcalde a Lores, a lo hecho, pecho".
"Lo que le pedimos al PSOE es que si ha hecho alcalde a Lores, que lo apoye, que sea leal y si no le gusta lo que está haciendo el Gobierno, lo más coherente sería abandonar el Gobierno", sinala Moreira. Pídelle, polo tanto, a rama socialista do Goberno local "lealtad a su gobierno" e que, "si no está a gusto", se vaia.
"Lo que le pedimos al PSOE es que si no le gusta lo que está haciendo el Gobierno, lo más coherente sería abandonar el Gobierno"
Recorda Moreira aos socialistas que se a planta de compost sae adiante na situación que diga o Concello esta decisión "va a involucrar al PSOE porque forma parte de ese Gobierno y, por lo tanto, será responsable o corresponsable de esta planta" e insiste en que a falta de transparencia e estas discusións sobre o proxecto "lo único que hacen es trasmitir dudas a los vecinos".
Ao respecto, quere que os cidadáns "tengan claro que no aplaudimos este tipo de discusiones, sino que nos avergüenzan" e recorda aos dous socios do executivo bipartito pontevedrés que "quienes sufren las consecuencias de esta situación son única y exclusivamente los vecinos de Pontevedra porque no tenemos un Gobierno sino que tenemos dos gobiernos peleándose".
Segundo Jacobo Moreira, os cidadáns "ya están cansados de este penoso espectáculo", pois "siempre es lo mismo" e o PSdeG-PSOE e o BNG "primero se pelean durante la campaña electoral, criticando lo que hace el otro, y luego, tras las elecciones, volvieron a ser amigos y formaron gobierno". "¿Para qué? Parece que para discutir", indica o líder o PP.
Antes deste enfrontamento pola planta de compost, o PP recorda que xa houbo "discrepancias públicas notorias" en asuntos como a tramitación do PXOM, o conflito pola continuidade da Brilat, a insubmisión en relación co pagamento do canon de Sogama ou o patrocinio ao deportista Javier Gómez Noya. Ademais, achácalles que caen en duplicidades á hora de executar obras, como pasou recentemente coa praza Marqués de Valterra e a rúa Maestranza.