María Dolores de Cospedal desembarca na campaña electoral gallega. Nunha xornada maratoniana, a secretaria xeral do Partido Popular visitou Vigo e Pontevedra para apoiar "con rotundidad" a candidatura de Alberto Núñez Feijóo á presidencia da Xunta de Galicia. De él dixo que é "uno de los valores más sólidos del PP en toda España" e asegurou estar convencida de que volverá a gañar as elecciones "porque es lo mejor y lo más necesario para Galicia".
"No sería bueno para Galicia que el PP no tuviera mayoría suficiente para gobernar", afirmo María Dolores de Cospedal, ao recordar que o bipartito "fue francamente malo para los intereses de los gallegos". Fronte a eles, a secretaria xeral do PP recordou que, grazas ao esforzo do actual goberno, Galicia "es una de las comunidades más solventes y de las mejores preparadas para hacer frente a la recesión y a la crisis".
A Xunta de Galicia, explicou Cospedal, levou a cabo unha serie de actuacións "que eran necesarias ante la situación actual", sen despreocuparse, segundo insistiu, por descoidar os servizos públicos, a defensa da sociedade do benestar "y de cuidar de aquellos que más lo necesitan". Para ela, o PP foi "un partido de gobierno que modernizó Galicia y ha hecho frente a la crisis de forma solvente".
Todo iso, afirmou Cospedal, "desde un Gobierno austero, que ha dado lecciones de sobriedad". Por ello, insistió que votar al PP en las elecciones del próximo 21 de octubre es "votar a la estabilidad, a la garantía de la recuperación económica, a la credibilidad para hacer frente a la crisis". En definitiva, dixo, Alberto Núñez Feijóo "es la única opción seria y responsable en Galicia".
Ademais das eleccións galegas, María Dolores de Cospedal referiuse as posibilidades de rescate a España "del que primero tendremos que conocer las condiciones" e dos reclamos independentistas que chegan con forza desde Cataluña e o País Vasco. Sobre esta cuestión, a secretaria xeral do PP lamentou que "en un momento complicado en el que es más importante que nunca estar unidos, no podemos acrecentar lo que nos separa".
E lanzou unha mensaxe directa: "quien crea que por si solo se sale de esta, está equivocado, ir todos juntos de la mano es la única manera".