"Muy a mi pesar, me veo obligado a desmentir públicamente las declaraciones realizadas ayer por la concejala de Pontevedra Eva Villaverde, en las que afirmó, como se recoge en varios medios, que la instalación de los bolardos que impiden el paso de los vehículos de la Policía Nacional a zonas del centro de la ciudad fue tratado en la última Junta Local de Seguridad celebrada el pasado 22 de marzo. No es cierto, y lamento mucho tener que aclararlo públicamente, que se hablase de este asunto en la Junta Local de Seguridad. Ni estaba en el orden del día ni fue abordado en los ruegos y preguntas".
Así o asegurou este xoves o subdelegado do Goberno en Pontevedra, Abel Losada.
Pouco despois de coñecerse estas declaracións do subdelegado, a tenente de alcalde de Pontevedra, Eva Vilaverde, pediu desculpas "ten razón ou subdelegado, non se consensuou porque esa é unha competencia concello de Pontevedra" e matizou que o que se tratou na reunión foi "o problema da utilización do espazo público por parte da Policía Nacional e da Policía Local" debido ao tráfico excesivo de vehículos polas zonas peonís.
Eva Vilaverde espera que este episodio "non empañe a boa relación que temos" entre ambas as institucións.
O subdelegado tamén informou que a Policía Nacional elaborou un informe técnico sobre a operatividade do servizo de Seguridade Cidadá, unha vez que se instalaron novos bolardos "que, junto a otros obstáculos ya existentes, impiden el acceso de los vehículos policiales a determinadas zonas de la ciudad".
"Como subdelegado del Gobierno comparto plenamente la preocupación de la Policía Nacional", engadiu Losada.
Pola súa banda, Carlos Rodríguez, secretario provincial do Confederación Española de Policía, pediu ao Concello "que no busquen excusas cuando una de sus ideas atenta contra el sentido común", e preguntan, "¿cuando los policías lleguemos tarde a una violencia de género, agresión sexual o robo con violencia, si el ciudadano quiere reclamar, se lo dirigimos al Concello?".
Tamén os representantes pontevedreses do Sindicato Profesional de Policía Municipal de España súmanse a estas críticas e apuntan que "de existir algún tipo de uso abusivo por parte dalgúns condutores nesa zona, xa os axentes da Policía Local no uso das súas atribucións de vixiancia e control da circulación nas vías urbanas se encargan de corrixir tales condutas".