Tras a presentación das actuaciones na contorna da praia fluvial e a Illa das Esculturas, Pontevedra Alternativa presentou a súa terceira actuación na zona da Moureira e As Corbaceiras.
No peirao das Corbaceiras, POAL fai seu o proxecto que Marea presentou en 2016 baixo o nome 'A praza do Mar', para transformar este lugar nunha zona de reunión, con acceso directo á ría.
A idea é crear unha praza axardinada no centro que incluirá un local de hostelería e tamén se restauraría o edificio do Gremio de Mareantes.
A segunda proposta será a creación dunha piscina de auga salgada mediante o acondicionamento da rampa que descende ata a auga e onde hoxe están amarradas as pequenas embarcacións de recreo, que serían trasladadas sen custe ao Club Náutico.
O candidato de POAL, Carlos Fontán explica que por medio dun pequeno dique entre a punta do peirao das Corbaceiras e a Avenida de Marín, elimínanse as correntes de auga entrantes da ría na desembocadura do Lérez. Deste xeito crease un espazo para gozar do baño en pleno centro da cidade.
Para completar a actuación, Pontevedra Alternativa propón crear unha plataforma elevada peonil entre a praza do Gremio de Mareantes e a nova das Corbaceiras.
"Aunque en un inicio nuestra intención era soterrar el tráfico, el terreno que hemos ganado a la ría y la cercanía a la misma haría de esta obra algo muy costoso y difícil, así que hemos optado por no cerrar el tráfico y que sea el peatón el que tenga preferencia peatonal para cruzar a este punto", indica o candidato.
POAL creará un túnel en superficie que se eleve 3,5-4 metros para poder humanizar a zona cun espacio verde e peatonal para cruzar libremente dende o barrio de San Roque.
Finalmente también inclúen a creación dun parque canino nos xardíns da Autoridade Portuaria.
“Aunque originalmente el proyecto incluía junto con el soterramiento del tráfico la liberación y apertura de la desembocadura del Gafos, se desestimó dicha actuación por motivos de complejidad en la reordenación del tráfico y costes asociados. Con nuestros planes para establecer un gran aparcamiento disuasorio en la avenida Manuel del Palacio, no se perderán plazas de aparcamiento en la zona y se ganará en calidad, ya que en la parcela que proponemos no hay riesgo de inundaciones".
Este aparcadoiro sumado ao que queren establecer nos terreos de Malvar en Mollabao, unidos mediante lanzadeira, "harán mucho mas sencillo el aparcamiento y el posterior transporte al centro de la ciudad".
Carlos Fontán engade que, do mesmo xeito, e seguindo co seu plan de tráfico, coa apertura de Raíña Victoria o tráfico cara a Manuel del Palacio "se reduciría considerablemente, haciendo mucho mas fácil el flujo de tráfico en la zona de la Moureira".
"Es un proyecto ambicioso que hemos tenido que ir retocando. Teníamos una idea original mucho más ambiciosa pero, siguiendo la línea de nuestro programa, no queríamos prometer imposibles”, rematou o candidato de POAL á Alcaldía de Pontevedra, Carlos Fontán.