Será das últimas deportistas do equipo español en chegar a Río de Janeiro, onde viaxa este xoves, e apenas unhas horas antes de coller o voo que a levará a Brasil Támara Echegoyen explicou no programa Cara a Cara de PontevedraViva Radio as sensacións coas que chega aos Xogos Olímpicos.
A regatista pontevedresa, medalla de ouro en 2012, aspira de novo ao podio desde o optimismo que lle dan os seus últimos resultados, que lle fan asegurar que "tengo las mismas sensaciones que antes de Londres".
"Aunque parezca imposible estoy muy relajada. El examen está preparado y ahora lo único que nos queda es disfrutar de esos cinco días de competición", sinala Támara, que xunto a Berta Betanzos competirá desde o día 12 de agosto na clase 49er FX.
Despois de tres anos de ter "trabajado muchísimo" para adaptarse a unha nova clase olímpica, o título mundial conseguido en febreiro en Florida colócaas na terna de favoritas, unha condición da que non escapan pero desde a precaución, xa que "unos Juegos es muy difícil, teniendo las condiciones que esperamos o no vamos a tener que luchar cada segundo y cada metro de la regata si queremos colgarnos una medalla", recoñece.
A nivel deportivo a Baía de Guanabara adoita presentar condicións de pouco vento, que non lles favorecen especialmente e son "difíciles de navegar", pero ultimamente "está habiendo más viento de lo esperado" que pode dar lugar a "dar muchas sorpresas", entre as que espera se inclúa outro pontevedrés, Fernando Echávarri, no Nacra 17.
A campioa olímpica en Londres non pasa por alto algunhas das polémicas de Río 2016, como o estado da baía onde competirán e que presenta un alto índice de contaminación. "Desde el primer día hemos denunciado y hablado de las condiciones del agua. Está infectada y estamos navegando en una agua que tiene bacterias que pueden ser dañinas para la salud", explica sinalando que en todo caso "ya es demasiado tarde" porque "ahora no hay solución, los Juegos van a ser en la Bahía de Guanabara y esperemos que salgan bien".
Menos lle preocupa o virus Zika, que cualifica como "algo que tener en cuenta" pero que supón "el menor de mis problemas" comparado coa situación do campo de regatas.
A sorte está botada, pero Támara Echegoyen chega aos Xogos Olímpicos coa tranquilidade que dá saber que sempre rende nas grandes competicións.