Miguel Anxo Fernández Lores, alcalde de Pontevedra, manifestó su "preocupación grande" por la decisión de la Deputación de Pontevedra, anunciada por su vicepresidente Rafa Domínguez, de dar marcha atrás en el proyecto de reforma del convento de Santa Clara.
"Na práctica o que pasa é que se está paralizando", explicó el regidor capitalino remitiéndose a situaciones que también han pasado con otras administraciones a la hora de reformar o buscar nuevos usos a edificios como el de Hacienda en San Francisco.
En todo caso, Lores manifestó que "manteño a confianza no presidente da Deputación que dixo aquí expresamente que os proxectos do Museo ían para adiante no caso dos edificios da Praza da Leña e de Santa Clara" haciendo referencia a los compromisos adquiridos por Luis López, presidente provincial, durante su visita oficial al Concello de Pontevedra.
Por el contrario, Lores lamentó la actitud de Rafa Domínguez: "non estou dacordo co posicionamento do señor Domínguez. As súas propostas sempre son ir para atrás, paralizar, non garantir o avance de Pontevedra", apuntó.
A continuación recordó que todo lo relacionado con la adquisición del convento de Santa Clara y su incorporación al Museo de Pontevedra. "Esperemos que non volvamos atrás e que non se paralicen proxectos a cargo de Destrucións Domínguez", concluía el regidor.