El presidente de la Deputación de Pontevedra, Luis López, ha manifestado que "a desorientación que ten o PSOE motivada pola súa derrota electoral é cada vez máis rocambolesca" en relación a la denuncia del portavoz socialista Carlos Font de un "galopante proceso de baltarización" en la administración provincial.
A preguntas de los periodistas en una comparecencia celebrada este viernes en Pontevedra, Luis López ha señalado que en el PSdeG-PSOE "ou se ten mala memoria ou os datos téñenos mal" cuando el partido de la oposición reprocha la actuación del actual gobierno provincial en materia de recursos humanos.
El presidente de la Deputación ha recordado que el proceso de funcionarización de 79 plazas del personal laboral lo aprobó el anterior gobierno bipartito y en cuanto a los puestos de personal eventual "temos os mesmos que tiñan eles: 18, pero coa condición de que nós só temos cubertos doce".
Para Luis López una "crítica tan dura" como la hecha por el Partido Socialista "só pode ser resultado dese shock no que aínda están" y ha añadido que "xa pasaron dous meses pero aínda non se dan recuperado".
Por último, el presidente de la Deputación de Pontevedra ha asegurado que "nada me sorprende recibir leccións de transparencia daqueles que protagonizaron o ‘caso cuñada’", por el que un ex funcionario del Concello de Vigo fue condenado por la Audiencia Provincial por ‘enchufar’ a una familiar de la anterior presidenta de la Deputación de Pontevedra, Carmela Silva.
"Pontevedra, por desgraza, aínda non ten unha oposición á altura dos pontevedreses", ha lamentado Luis López.