El alcalde de Barro, Xosé Manuel Fernández Abraldes, visitó las instalaciones que la empresa Artesa Rías Baixas S.L. acaba de finalizar en el polígono de Outeda y que este mismo miércoles la Xunta de Gobierno local aprobó su licencia de primera ocupación.
Esta empresa, que inicialmente contará con alrededor de 15 personas empleadas, traslada su producción a Barro desde el puerto de Marín y se va a dedicar al procesado y envasado de vieira, pulpo, volandeira y huevas de erizo
La nueva nave de Artesa Rías Baixas cuenta con una superficie total de 1.730 metros cuadrados sobre una parcela de 2.145 metros cuadrados y el presupuesto de ejecución material fue de 1.322.423 euros.
Abraldes se mostró muy satisfecho "porque o noso polígono se vai consolidando como destino de empresas limpas e dos sectores da alimentación e dos servizos, xa que era un dos nosos obxectivos".
El alcalde también indicó que "desde o concello facemos todo o que está na nosa man para axilizarlle ao máximo os trámites ás empresas que escollen Barro para asentarse, para facilitarlle as cousas e conseguir que poidan comezar a traballar canto antes".