Vecinos de Monte Porreiro tienden la mano al Concello para cooperar con la peatonalización de la calle Alemania

Pontevedra
09 de septiembre 2021

El portavoz de la plataforma Monte Porreiro Quere Avanzar presentó este jueves por registro una solicitud formal para reunirse con el concelleiro de Obras e Mobilidade, Demetrio Gómez

Integrantes de la Plataforma Monte Porreiro Quere Avanzar piden una reunión con Demetrio Gómez
Integrantes de la Plataforma Monte Porreiro Quere Avanzar piden una reunión con Demetrio Gómez / Mónica Patxot

La plataforma vecinal Monte Porreiro Quere Avanzar acaba de solciitar de amnera formal una petición para reunirse con el concelleiro de Obras y Mobilidade, Demetrio Gómez, para conocer de primera mano el proyecto de humanización de la calle Alemania, que cruza todo el barrio.

"Somos un colectivo que nace para sumar, para aportar ideas e solucións ás problemáticas que se ven no barrio", señala el portavoz de la asociación, Pablo Abelleira.

En principio, las personas que componen esta plataforma se muestran favorables al proyecto de peatonalización de esta arteria y a la reorganización del tráfico, pero "queremos poder aportar ideas ou facer modificacións se é preciso".

"O esbozo parece unha idea bastante plausible, boa para o barrio e que pon solución aos problemas de mobilidade interna que temos. O tráfico atravesa por completo todo o barrio e é un problema que hai que ataxar", sostiene el vecino.

El anuncio de esta revolucionaria reforma generó división en el barrio de Monte Porreiro, desde el colectivo vecinal se posicionaron en contra del proyecto e incluso se recogieron firmas para evitar su ejecución. Sin embargo, esta plataforma prefiere huir del enfrentamiento. "Nós queremos apostar sempre polo diálogo, sen insultos nin a crispación das últimas semanas", puntualizan. 

En este sentido, lamentan que "na veciñanza xurdiron moitas loitas internas. A actitude non foi de diálogo, certas persoas consideráronse atacadas. As ideas hai que defendelas coa palabra pero non con ameazas ou vetos a comercios porque non poñen follas de firmas. Foi máis unha caza de meigas contra o proxecto e as persoas que están a favor", denuncia Abelleira una situación que motivó la creación de esta plataforma.

Su papel no se ceñirá solamente al proyecto de peatonalización de la calle Alemania. "O barrio ten necesidades en moitos eidos, no mantemento sobre todo. Pero está avanzando. Este proxecto de peonalización é un inicio para un rexurdimento de Monte Porreiro. Levamos décadas parados", remata.