Carme da Silva apela al BNG como voto con valor doble ante la "ristra de incumprimentos" de PP y PSOE con Pontevedra

Pontevedra
22 de abril 2019

La candidata insta a sumar apoyos en el Bloque por ser la fuerza que realmente disputa el escaño en juego en Pontevedra "a la derecha  carca y reaccionaria"

Reparto de propaganda electoral del BNG en Pontevedra
Reparto de propaganda electoral del BNG en Pontevedra / BNG Pontevedra

"A volta do Bloque Nacionalista Galego ao Congreso dos deputados servirá para retomar proxectos básicos para o Concello de Pontevedra e superar os atrasos e paralizacións das lexislaturas dos gobernos do PP e do PSOE". Así lo indicó este lunes la cabeza de lista del BNG al Congreso, Carme da Silva, durante un reparto electoral en la ciudad del Lérez en el que hizo balance de la "ristra de incumprimentos" sufridos en los últimos años en materia de infraestructuras.

La nacionalista recordó en concreto los retrasos y paralizaciones de la A57, el "eterno nó de Bombeiros", o la ausencia de fondos para la realización del paseo a Marín, que a su entender "deixan claro que é imprescindible que haxa presenza do BNG en Madrid", ya que esos proyectos habían sido impulsados por el Bloque y "quedaron no caixón" cuando dejó de haber representación.

"Pontevedra é a única capital de provincia que non ten unha circunvalación. PP e PSOE atrásana anos e anos, polo que parece que para os partidos estatais Pontevedra non debe ter circunvalación e debe seguir no furgón de cola con esa e outras moitas máis iniciativas", dijo.

La candidata destacó que la experiencia de Pontevedra demuestra "ben ás claras" la importancia de tener voz en Madrid, ya que un diputado del Bloque resultó más útil y práctico para Pontevedra que 23 de fuerzas políticas estatales. Según dijo, "Pontevedra non sería a mesma e non tería avanzado tanto sen o traballo dos nosos deputados e deputadas", haciendo un listado de las aportaciones realizadas. 

Da Silva subrayó que la eliminación de los vertidos urbanos a la ría no se podría tener hecho sin la presión del BNG, ya que Fomento no dejaba pasar las tuberías y las otras fuerzas políticas "nin a facían nin a deixaban facer". Subrayó también el desdoblamiento de la avenida de Vigo, que después de más de veinte años a vueltas salió adelante convirtiéndose en la calle Josefina Arruti, siendo ahora un modelo a seguir para otras actuaciones en carreteras urbanas por parte del Ministerio de Fomento.

"Sen o traballo do BNG en Madrid tampouco estaría feita a mellora da avenida da estación, nin a mellora da avenida de Vigo, nin se tería feito a remodelación do Nó do Pino, nin a mellora da estrada de Vigo por Salcedo, nin da estrada de Ourense por Mourente. O paseo da avenida de Marín ata Mollavao tampouco existiría, nin estarían feitas as cubertas das vías do tren en Xoaquín Costa, na Seca ou Médico Ballina, nin o paso para a nova estrada a Monte Porreiro... ", enumeró la candidata, instando al vecindario a no dejarse engañar y a votar BNG "se queren que Pontevedra avance e a traten como merece".

Da Silva destacó que "hai moitísima xente que nos fai ver que desta vai e que desta vez o BNG recupera a presenza no Congreso dos Deputados" por la ilusión con la que se acerca en la calle, en los actos y en las redes sociales.

Insistió en que el voto al Bloque vle doble puesto que sirve para que Pontevedra tenga voz y para que Galicia sea determinante, pero también valle para "parar á dereita carca e reaccionaria". "O BNG está pelexando os seus escanos en Pontevedra con Vox e Ciudadanos e estou certa que o BNG vai ser quen, coa forza e co efecto BNG que cada día nos fai chegar a xente, de parar a esa dereita carca e de facer que Galiza volva ter voz", finalizó.