El colegio de Valdecorvos y el nuevo edificio del Carlos Oroza son "dous exemplos claros do que a dereita fai coa educación", según la candidata del PSdeG-PSOE, Patricia Vilán. Junto a José Manuel Civeira y el concejal de Educación en el Concello de Pontevedra, Agustín Fernández, los socialistas denunciaron así los incumprimentos de la Xunta en materia educativa en la ciudad. "Aínda estamos esperando por eles", dijeron.
En su visita al colegio Froebel, Patricia Vilán explicó que "o Partido Popular de Núñez Feijoo e de Mariano Rajoy está aplicando uns serios recortes en materia educativa". Allí lamentó la eliminación de profesores y las aprobación de menos becas, o de la reducción de las materias tecnológicas en secundaria, asegurando que "mentres os socialistas apostamos pola senda do conocemento o Partido Popular so aposta polo Opus Dei".
Por su parte, José Manuel Civeira señaló que una de las primeras propuestas del PSdeG-PSOE en materia educativa será recuperar la gratuidade de los libros de texto y "manter a taxa de recuperación dos profesores que se xubilan para garantir unha renovación continua das plantillas dos colexios".
Para los socialistas, la educación, según Civeira, "é un dos piares básicos do estado de benestar e a primeira saída das persoas para o seu propio futuro".