Guillerme Vázquez apela al voto útil: "a chave da derrota do PP é o ascenso electoral do BNG"

Pontevedra
15 de octubre 2012

El portavoz nacional del BNG pidió a los indecisos "que reflexionen, pensen e voten ao BNG". Los nacionalistas son, dijo, los que apuestan por "un cambio de rumbo" en Galicia

Guillerme Vázquez durante el acto electoral celebrado en la Plaza da Peregrina
Guillerme Vázquez durante el acto electoral celebrado en la Plaza da Peregrina / PontevedraViva

Como si de un entrenador de fútbol se tratara, el portavoz nacional del BNG, Guillerme Vázquez, echó mano de símiles deportivos para destacar la importancia que, a su juicio, tienen las elecciones del próximo domingo. "O partido non está decidido e as eleccións están abertas", explicó en un acto electoral celebrado en la Plaza de la Peregrina, en el que coincidió brevemente con Francisco Jorquera, candidato a la presidencia de la Xunta.

"Un partido non se gaña nin se perde antes de xogalo", afirmó Guillerme Vázquez. "O partido do domingo ímolo gañar, porque temos unha folla de ruta e unha idea clara de como cambiar as cousas, temos un equipo conxuntado e detrás de nós unha gran afección, xente que ama este país". A partir del 21 de octubre, dijo el portavoz nacional del BNG, "ganaremos a liga, que para nós é conseguir que vivamos e traballemos en Galicia con dignidade".

Vázquez insistió en que "a chave da derrota do PP é o ascenso electoral do BNG", por lo que pidió a los indecisos "que reflexionen, pensen e voten ao BNG". Los nacionalistas son, dijo, los que apuestan por "un cambio de rumbo" en Galicia. "Nós propoñemos unha oposición frontal a esta política de recortes salvaxes que só buscan seguir cebando á banca", y apuntó la necesidad de que Galicia logre un mayor autogobierno y más capacidad de decisión.

Tras denunciar que Núñez Feijóo "é incapaz de facer un balance real de goberno", Guillerme Vázquez ironizó sobre el gran compromiso electoral del PP hace cuatro años, la construcción del nuevo hospital de Pontevedra, "un proxecto ideolóxico non que non se puxo nin a primera pedra". Además de afirmar que el candidato popular "non ten credibilidade", le acusó que querer aplicar en Galicia "os recortazos de Rajoy".

También se refirió el dirigente nacionalista a la polémica desatada por los contratos de Pémex. Dice Guillerme Vázquez que le parece "inenarrable" el hecho de que "parece que a solución dos tremendos problemas deste país vai ser a construción de dous barcos". Si hablamos del sector naval, afirmó, "a verdade é que se está caendo a cachos", por culpa del veto a la construcción civil en Ferrol o al tax lease en Vigo, e Feijóo "é incapaz de petar na mesa", algo que, denunció, "non ten que ver coa crise, senón co desleixo do PP con Galicia".

Archivado en