Beiras: "Feijóo e Rajoy representan a barbarie do poder. Queren retrotraernos ao franquismo"

Pontevedra
12 de octubre 2012

En un Teatro Principal abarrotado, Xosé Manuel Beiras aseguró que el PP "está derrotado políticamente e agora só temos que derrotalos electoralmente". Dijo que la izquierda "ten que sumar forzas contra o enemigo común"

Xosé Manuel Beiras (A Nova) durante el mitin de AGE en el Teatro Principal de Pontevedra
Xosé Manuel Beiras (A Nova) durante el mitin de AGE en el Teatro Principal de Pontevedra / PontevedraViva

Xosé Manuel Beiras se reencontró con Pontevedra y lo hizo a lo grande. Feliz de volver a participar nun acto político "nesta boa vila" y en un Teatro Principal lleno hasta los topes, el candidato a la presidencia de la Xunta de Galicia por parte de Alternativa Galega de Esquerdas (AGE), la coalición liderada por A Nova y Esquerda Unida, demostró que su carisma sigue intacto.

En un discurso lleno de referencias a grandes figuras de la vida pontevedresa como Daniel de la Sota, Cruz Gallástegui o Alexandre Bóveda, Xosé Manuel Beiras denunció que el Gobierno "actúa contra os intereses dos cidadáns e ataca as liberdades cívicas, as necesidades máis perentorias da cidadanía, utilizando os resortes do poder para mallar na maioría social".

Según el veterano político, Alberto Núñez Feijóo y Mariano Rajoy "representan a barbarie do poder" y les acusó de que "dunha forma cada vez máis descarada, queren retrotraernos ao franquismo". La salida de esta situación, dijo, pasa por "unha rebelión cívica da maioría social que retome e actualice os valores republicanos que serviron de fundamento á loita democrática".

En opinión de Beiras, la emergencia de la situación económica, que calificó de "unha gran depresión máis profunda que a dos anos 30", obliga a que la frontera entre el nacionalismo y el españolismo (en relación a su coalición) "sexa atravesada para sumar forzas contra un inimigo común que goberna contra os cidadáns", personificado, insistió, en las figuras de Nuñez Feijóo, Rajoy y Merkel.

Por su parte, la líder de EU-IU y número 2 de la candidatura de AGE por A Coruña, Yolanda Díaz, hizo en su intervención un recorrido sobre las cuestiones que, a su juicio, hacen que la ciudadanía desconfíe de la política, especialmente "unha corrupción insoportable, os privilexios dos políticos e a forma interesada na que se utiliza o poder do Estado en beneficio propio".

Yolanda Díaz defendió a AGE como "unha alternativa de política honesta" y se presentó como "a única forma de erradicar a barbarie social que vivimos". La política de esta coalición, dijo, "é necesaria para ter sanidade e ensino público, para ter acceso á xustiza, para ter servizos que permitan crecer en sociedade". Por ello, instó a evitar como sea que "os que queren desarmar a sociedade decidan por nós".

En el mitin intervino también Juan Fajardo, candidato por Pontevedra, que mostró su preocupación por una situación social que calificó de extrema y por un gobierno que "leva á ruina económica a milleiros de familias mentres viaxa en jet privado e presume de solvencia". Por ello, insistió en la necesidad de "parar á dereita", porque, dijo, si el PP gana las elecciones "Rajoy sentirase lexitimado para acabar con todo".

Archivado en