La maquinaria electoral de los partidos sigue a pleno ritmo y a falta de mitines electorales, buenos son los paseos por la ciudad. Eso es lo que hicieron en esta jornada los candidatos del Partido Popular, Pilar Rojo y Jacobo Moreira, quienes acompañados por el presidente local del partido, Telmo Martín, en un reparto de propaganda electoral por las principales calles de Pontevedra, "tratando de facer visible o noso proxecto".
Lo hicieron horas antes del debate electoral entre Alberto Núñez Feijóo y Pachi Vázquez. Gracias a él, dijo Pilar Rojo, el PP espera que los gallegos vean que en estas elecciones hay dos alternativas "por un lado, a dun presidente que lidera un partido cunha proposta única, seria e solvente, e por outro a dun candidato que terá que explicar un programa compartido, porque vai ter que poñerse de acordo con outros partidos e os seus líderes, que son uns cantos".
Pero aunque todas las encuestas son muy favorables a los intereses del PP, los populares no se confían. Pilar Rojo insiste que en que "marcan tendencias e poder ser moi estimulantes, pero a enquisa que importa é a do 21 de outubro". En este sentido, la candidata indicó que "non temos que crer nada e seguir traballando ata as elección, explicando á xente o que queremos facer e que sexa a enquisa das urnas a que nos dea a maioría, que é o que queremos todos".