Paz, unión y protección para la ciudadanía pontevedresa, petición de Rafa Domínguez en la ofrenda a la Peregrina

Pontevedra
11 de agosto 2024

A las 21.00 horas se desarrollará la procesión con la presencia de Alfonso Rueda, presidente de la Xunta de Galicia

Ofrenda institucional a la Virgen Peregrina
Ofrenda institucional a la Virgen Peregrina / Mosrey Fotografía

Este domingo 11 de agosto, en el marco de las Festas da Peregrina, se celebró la tradicional ofrenda institucional a la patrona de la provincia en el Santuario de la Virgen Peregrina.

El encargado de realizar la advocación fue el vicepresidente de la Deputación de Pontevedra, Rafa Domínguez, quien pidió paz, unión y protección para los pontevedreses frente a la figura religiosa.

"Pedímosche, Virxe Peregrina, que nos axudes a seguir loitando contra o sufrimento da xente e as inxustizas sociais. Na túa infinita compaixón e sabedoría, imploramos a túa intercesión para aliviar as penas dos máis vulnerables, ofrecéndolles esperanza e consolo nos momentos máis difíciles", manifestó el vicepresidente.

A continuación pidió a la Virgen Peregrina que sea guía "nos nosos esforzos para erradicar as desigualdades e traballar pola dignidade e o benestar de todos os cidadáns. Que a túa luz ilumine o noso camiño, fortalecéndonos na nosa misión de
construír unha sociedade máis xusta e solidaria, onde cada persoa poida vivir con dignidade e en paz".

También quiso agradecer el trabajo de los servicios sanitarios "cuxa entrega e dedicación son fontes inesgotables de esperanza e vida para todos", un gesto significativo dada su profesión como facultativo.

"Como médico, coñezo de primeira man os retos e sacrificios que implican coidar da saúde e do benestar dos nosos veciños. Na nosa vocación e servizo, vemos reflectidos os valores que celebramos hoxe na ofrenda á Virxe Peregrina: a compaixón, o sacrificio e a solidariedade. Grazas os meus compañeiros por ser un piar sobre o que se sustenta a nosa sociedade, e por cada sorriso, cada palabra de alento, e cada xesto de compaixón que brindades día tras día", expresó.

Durante su intervención, Domínguez recordó a las personas que padecen enfermedades mentales, destacando la necesidad de apoyar y cuidar la salud mental de la ciudadanía.

Esta ofrenda tuvo lugar durante la misa oficiada por el arzobispo de Santiago de Compostela, Francisco José Prieto, y contó con la presencia del presidente de la Deputación, Luis López, quien había hecho la ofrenda el año pasado, así como de otros miembros de la corporación provincial.

Esta misma tarde, a partir de las 21:00 horas, Alfonso Rueda, presidente de la Xunta de Galicia, participará en la comitiva de la procesión por el centro de la ciudad y estará acompañado por Luis López, Rafa Domínguez y Luisa Sánchez, los tres máximos mandatarios de la Deputación provincial.