El presidente de la Deputación de Pontevedra, Rafael Louzán, se refirió a los datos del paro, incidiendo en que "non son as mellores noticias que se puideran recibir, pero agora o que hai que facer é reverter esa situación canto antes".
Louzán recordó que enero "é sempre un mes difícil", pero además en esta ocasión se da "un problema engadido", que es el del mal tiempo, que está haciendo que muchas empresas "non activen os seus contratos pola situación climatolóxica" que les impide comenzar las obras.
El mandatario provincial recalcó el gran esfuerzo inversor que está realizando la Deputación, que cada semana está adjudicando obras por importe de varios millones de euros y que permiten mantener y generar empleo en las empresas de la provincia, pero lamentó que "nestes momentos moitos deses traballos non poden iniciarse".
"Somos a institución, probablemente, co maior volumen de obra de toda Galicia pero non podemos empezar, moitas empresas prefiren estar paradas e polo tanto non activan os seus contratos porque coa situación climatolóxica é imposible traballar", dijo Rafael Louzán.