O subdirector xeral de Funespaña, José Vicente Aparicio, asegurou que a súa empresa confía en poder empezar a construír en 2015 o primeiro forno crematorio da cidade de Pontevedra.
"Nosotros confiamos que sea un proyecto que reciba todos los beneplácitos, cumpliendo ya toda la normativa legal, para el próximo año 2015", anunciou aos membros da Plataforma Non Crematorios na reunión celebrada este xoves no Centro Social Zona Leste.
José Vicente Aparicio acompañado doutros catro directivos desta firma entrevistouse durante máis de dúas horas cos veciños deste barrio interesados en que Funespaña renuncie ao seu proxecto de construción dun tanatorio-crematorio detrás do Cemiterio de San Mauro por estar situada esa situación a menos de 500 metros de zonas habitadas. Os voceiros da plataforma instaron os empresarios a que opten por unha localización máis afastada, en chan industrial ou similar, esgrimindo motivos ambientais, entre outros argumentos.
"Entiendo la preocupación pero que las cosas no se magnifiquen", din desde Funespaña
"Entiendo la preocupación pero que las cosas no se magnifiquen", rexeitou José Vicente Aparicio. "Toda la normativa de salud pública o relacionada con el medio ambiente cumplen con los requisitos europeos y nosotros no sólo nos hemos comprometido, porque no hay más remedio por cuestiones legales, a cumplirlo, sino más", asegurou.
Para demostralo o subdirector xeral de Funespaña apuntou que a súa empresa vai contar coa propia asociación "para que sean ellos, si quieren y lo consideran, los que busque las empresas que intervengan para la medición y además, con total transparencia, comentar esos sistemas de medición para que vean que están muy lejos de los límites que establece la legislación europea".
"Que vean que esto se está exagerando en exceso todo lo que se está hablando sobre lo que son emisiones de un horno crematorio", engadiu.
ENTREVISTA CON LOURO
A reunión cos veciños estivo precedida por outro encontro dos directivos de Funespaña co concelleiro de urbanismo, Antón Louro "para saber si había algo que debiesemos conocer", afirmou Aparacio.
Sobre esta cita Louro recordou que a empresa Funespaña ten uns dereitos outorgados co apoio de todos os grupos da corporación municipal, polo que el debe "respetar a legalidade".
José Luis Calvo, dixo "nos quedamos con la idea de pelear, porque es lo que nos queda"
Pola súa banda os veciños, segundo apuntou o voceiro da Plataforma Non Crematorios, José Luis Calvo, dixo "nos quedamos con la idea de pelear, porque es lo que nos queda".
Ao remato do encontro coa empresa José Luis Calvo insistiu que "hasta ahora hemos estado engañados por Louro y por el ayuntamiento", polo que adiantou que os veciños "vamos a cargar contra ellos tanto a nivel político como a nivel jurídico".
"Yo puedo no estar de acuerdo con lo que han planteado estos señores pero han sido honestos y lo han planteado en la mesa y el ayuntamiento no", dixo o voceiro da Plataforma. "Vienen ahí unas elecciones y se van a acordar de nosotros", sentenciou.
Finalmente o subdirector xeral de Funespaña subliñou que "aquí no se trata de convencer, sino que impere un poquito la razón" e insistiu na intención da súa empresa de dialogar "con cualquier asociación, con cualquier grupo, con el fin de tranquilizarlos y que con total transparencia se acceda a todos los datos de control".
A Plataforma xa anunciou unha manifestación para o venres día 12
EMPLAZAMENTO ALTERNATIVO
Sobre a posibilidade dunha localización alternativa a San Mauro para construír o tanatorio-crematorio comentou que "lo que no podemos es cerrar ninguna puerta" aínda que o seu obxectivo principal é que o proxecto "se cumpla y vea todos parabienes para poderlo realizar en 2015". Namentras se hai outras alternativas que se presentan "y que no retrasan a ese proyecto pues podríamos verla con buenos ojos, pero siempre y cuando no se retrase ni estemos hablando de los mismo tiempos que marca el conducto que hoy en día se está haciendo", concluíu.
A Plataforma xa anunciou unha manifestación para o venres día 12.