Alfonso del Val, sobre a planta de compost: "Si se cumple la ley no hay afecciones ambientales ni huele mal"

Pontevedra
11 de marzo 2015

O experto ambiental é o protagonista da segunda charla sobre compostaxe organizada polo Concello de Pontevedra. "Lo importante es la decisisión de decir vamos a separar, vamos a provechar y vamos a reciclar", asegura del Val

Alfonso del Val (dereita) con César Mosquera en rolda de prensa
Alfonso del Val (dereita) con César Mosquera en rolda de prensa / PontevedraViva

A "eminencia na xestión de residuos" Alfonso del Val, tal e como o definiu o concelleiro César Mosquera, é o encargado de impartir a segunda das charlas sobre compostaxe organizadas polo Concello de Pontevedra.

Ante desa charla, Del Val explicou en rolda de prensa as súas impresións sobre o proxecto da Canicouva, sobre o que asegurou "si se cumple la ley no hay afecciones ambientales ni huele mal".

Refírese o experto invitado polo Concello a que a lei europea sobre compost establece que "sólo es un proceso de fermentación aeróbico" do que sae materia orgánica con tres catalogacións: compatible con usos de agricultura ecolóxica (A), destinada á agricultura normal (B) e a só apta para cubrir terreos e estradas (C). "Si no cumple esto la única posibilidad es llevarlo a un vertedero", sinalou.

Alfonso del Val recoñece que "en España hay un déficit enorme en la gestión de residuos", pero que o importante neste momento "es la decisión de decir vamos a separar, vamos a aprovechar y vamos a reciclar".

Ademais, en canto a repercusión económica o responsable da charla, sinala o aforro no traslado de residuos como punto clave: "la alternativa cuál es, ¿llevar todo a Sogama? hablamos de mover un 70-80% de agua a 10-12 kilómetros, ¿a Sogama cuántos kilómetros son?".

Del Val explicou tamén que "hay una demanda de fertilizante orgánico que no se cubre", e apuntou que "es mejor plantas reducidas para que el proceso se haga con meenos inversión y más control".

A segunda das charlas sobre compostaxe celebrarase este mércores 11 de marzo ás 20:15 horas no Teatro Principal de Pontevedra.

Arquivado en