Pontevedra está cada vez más cerca de convertirse en sede de otro gran evento deportivo de ámbito internacional.
El concejal de Deportes, Tino Fernández; y el presidente de la Federación Galega de Ciclismo, Juan Carlos Muñiz, se reunieron este martes en el Concello para ultimar los detalles de la candidatura y esperan poder anunciar "nas vindeiras semanas" la designación de la Boa Vila como organizadora del campeonato de Europa de cilocrós del 2024.
"A Unión Ciclista Europea acaba de darnos o visto bo, faltan un par de flecos. Penso que nas próximas semanas ou nos próximos meses, xa neste primeiro trimestre, teremos esa resposta. As negociacións están moi avanzadas, acabamos de recibir xa o contrato final. Dentro de moi pouquiño poderemos anunciar ese campionato soñado", sostiene con optimismo el dirigente de la Federación, que ve en este evento "un premio a todo o traballo que levamos feito e avalado por eses dous campionatos de España".
La reunión sirvió también para tratar entre ambas partes "cuestións económicas e de organización que esixe a UCE", añadió el titular de Deportes del Concello de Pontevedra.
Aunque la concesión no es todavía un hecho, tanto Fernández como Muñiz se muestran muy optimistas.
"Xa temos un certo currículo de organización razonablemente boa. Ademais en Pontevedra vívese a proba con paixón, temos un circuito case urbano que é moi recoñecido polos participantes, que se presta a ver carreiras espectaculares e que atrae a moita xente. Temos tamén un prestixio internacional na organizacion de eventos que nos fai ser optimistas de cara a que a UCE nos considere para albergar esta proba", remarca el edil socialista.
Al margen de la repercusión mediática y el prestigio que supondría la organización de esta prueba, que este año se realizará en Bélgica y el próximo, en Francia; la capital de las Rías Baixas se convertiría "no centro do cilocrós a nivel europeo e mundial. Imos ter os mellores especialistas do ciclocrós", destaca Muñiz.
En el plano económico, lograr traer un evento de este tipo a Pontevedra supondría también "un balón de osíxeno" para la hostelería de la comarca.
"Imos ter aquí entre 800 e 1000 participantes, multiplicados por 3 ou 4 porque os profesionais veñen co seu staff técnico", matiza el presidente de la Federación, convencido de que se beneficiarán de este flujo de turistas hoteles de toda la provincia.
Desde el Concello, tan pronto como sean nombrados organizadores, entablarán contactos con Xunta y Deputación para conocer su predisposición a colaborar en la organización de un evento que trasciende lo meramente deportivo.